duminică, 7 februarie 2010

Pasiune acolo unde nu este...

Traiesc fara sa vreau sa stiu ce inseamna sa am inima
Am ganduri ce m-apasa,si prieteni ce-mi dau plasa
Niciunde nu-s acasa,dar cu zambetul pe buze spun ca:nu-mi pasa!
Nu-mi pasa ca sunt oameni care mi-au dat totul, nu-i vad
Vor sa vorbeasca,despre mine, pentru mine
Sa gandeaca langa mine, cu mine
Sa ma opreassca pe mine
Poate altadata cand o s-apar dupa ce-am muscat pe dracu`
Ca de-aproape toti imi strangeti mana cu armele la spate
Cica va sunt " sora mai mica",umarul plin de lacrimi crosetate
M-am saturat, toti aveti sufletele`mbalsamate
Inimi tatuate cu ura, cand iubirea-i pe terminate.
Am fost p-aproape si-am vazut ca
Oamenii vin, raman sau pleaca si nu ii poti judeca
E firea omului,legea suprema, poate
Ultima cale spre fericire pavata cu dezamagire
Universu`i infinit la fel si prostia umana
N-am cum s-o schimb, sa dezgrop amintiri
Mi-ajunge trecutu`eram plina de el
Am pe obraz urmele regretelor spalate de raze de soare
N-am nevoie de voi, dar am nevoie de putere
Sa ies la lumina sa-mi spal pacatele
Sa nu gasesc sprijin iubind un prost
Si ce-ar mai conta..stiu povestea asta pe de rost.




by Yzzu`


XoXo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu