marți, 9 februarie 2010

Putin HIP-HOP :))

***Mirosu`i specific, ma identific ca fiind femina sau mai bine spus creatie divina
Ce minune...ochii o sa iti oboseaca
Ce cacat toata lumea stie sa te vorbeasca
Sa ma vorbeasca lumea`i plina de fler
Am atitudine si`un suflet stingher
Nu numara zilele si lucrurile care'ti trec prin cap..
Fumeaza o tigara de necaz am sa te scap
Sentimentu`i relativ la fel si fumu de tigara
Esti high si asta te doboara
Banii si fumu atrag trafele care vor sa iti faca rau..
Alaturi de tine e doar dusmanu tau
Tarfele`s relaxare si dusmanu`i distractie totala
De amici nu mai vorbesc am din plin si tot barfesc
Nu'i cel mai marfa loc dar nicaieri nu'i ca acasa..
Am pos o trafa ca sa imi joace pe masa
Esti maxim ai atitudine de tranzit
Si-mi place risti tot si beatu`i clasic
E o seara obisnuita la mine'n cartier ...
La acelasi colt de bloc ca pana mai ieri..
Invart rimele din suflet nu din carti...
Stiu ca esti tarfa la felul cum arati
E clar ai mersu` bizar,
Felu cum te`nbraci
E original mersu`i de fenila
Ce sa mai esti bucata ce inspira:))


***M-am saturat, toti aveti sufletele`mbalsamate
Inimi tatuate cu ura, cand iubirea-i pe terminate.
Am fost p-aproape si-am vazut ca
Oamenii vin, raman sau pleaca si nu ii poti judeca
E firea omului,legea suprema, poate
Ultima cale spre fericire pavata cu dezamagire
Universu`i infinit la fel si prostia umana
N-am cum s-o schimb, sa dezgrop amintiri
Mi-ajunge trecutu`eram plina de el
Am pe obraz urmele regretelor spalate de raze de soare
N-am nevoie de voi, dar am nevoie de putere
Sa ies la lumina sa-mi spal pacatele
Sa nu gasesc sprijin iubind un prost
Si ce-ar mai conta..stiu povestea asta pe de rost.



***Viata nu se rezuma doar la minciuni ,alcool si droguri,
Insa defectele te fac mare, te vezi liber ca nijte pasari
Se numesc vicii lucrurile bizare din viata ta
Atata timp cat cantitatea`i obsesia ta pentru altu`n alta forma
Poti sa razi sa plangi sa zambesti frumos ,
Caci viata ta e un nimic fara de folos
Fara defecte am fi niste roboti
Cantitatea`i cheia se masoara`n grame
Senzatia`i unica indica doar simple diagrame
Nu mai esti copilul cel plin de slabiciunii..
Sticla te'a invatat cum s'nnoti printre furtunii
Sunt momente`n viata cand vrei sa ceri sa ai sa dai sa vezi fericirea in pura forma
sa dai, sa iei , sa minti sa furi ca ti'ai iesit din simpla norma
Pasesti incet,ascuns in trenu` vietii ,
fara bilet calatoresti plin de intentii
Tragi aer in piept si inca mergi pe acelasi drum plin de dementii
Filmezii pe strazi gen muzica usoara
Si nu realizezi cat viata'i de amara
Intre dezamagire si speranta
Se inclina o singura balata
'n ghearele mortii ce-a fost a fost
spune`mi ti`e frica de zbor periculos?

*** Lumi paralele asta`i cliseu`
Nu sunt numai eu intre ele e si Dumnezeu..
Alte zile, alte lumii se'neaca , se'mbina
VIseaza si ele ,se combina
Dam foc si iese scrum...
N'forma slaba imbibata'n fum
Ar fi timpul sa schimbam macazu`
Universu asta`i plin ne face de tot hazu`
Lucruri banale se'nvart pe ritmuri usoare ,
Te macina sa vezi chinuri calatoare
Lucrurile astea-s efemere fug din sfere in sfere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu