marți, 9 februarie 2010

suflet de copil - amintire tarzie

Privesc spre norii negrii din care se revarsa durerea si melancolia sufletului… nimic nu mai are lumea fara soare…sunt atatea vorbe irosite, atatea ganduri si vise spulberate….Suflet trist aruncat in lume si lasat balta in singuratatea amagirii si urii…singur impotriva destinului.Prea multe ganduri intunecate au spulberat poarta sufletului si au doborat atatea sentimente….sentimente coerente…sentimente pentru tine…Dar viata nu e doar un simplu drum , o pagina rupta din cartea unui necunoscut…cuvintele ei sunt prea clare pentru ochii mei…si prea greu de descifrat intelesul lor ascuns…
Copile ascunde'ti chipul ascunde'ti sentimentele…esti fiinta pura si inocenta…lasata in bataia ploii reci de primavera…in amagirea viselor si sperantelor…hrana sufletului tau…chin pentru dragostea mea…
Inchide ochii si indreapta'ti inima si sufletul spre fericirea eternului...viiseaza…insa nu te hrani cu vise…Acopera’mi privirea sa nu te pot vedea ca apoi sa ma indragostesc de chipul tau fraged de copil innocent..Ascunde’te de mine…caci sunt cosmar si ura …lacat pentru inima ta…fantasma cosmarurilor tale….
Pleaca privirea la vederea culorii minciuni…caci sufletul itzi va fi pustiu si aspru…fugi din cascada de lacrimi ce se vor varsa din ochii mei plini de sangele amar al iubirii….
Alearga spre desertul indepartat si nu privi inapoi ..
Pastreaza'ti ochii pentru fiinta cetzi merita atingerea firava a sufletului…
Pleaca din calea mea…
Pleaca din lumea mea….
Nu mai fi sit u o parte din ea…
Llasa totul in urma insa traieste’o ca o amintirie vie…
Nu stinge flacara ce se lasa moarta in adierea usoara a unei brize, caci flacara ce va renaste va fi speranta vetzii tale….
Aminteste’ti glasul meu atunci cand va fi nevoie…
Chipul tau va ramane poza pentru privirea mea…rama vie neatinsa …acum te las…paraseste’mi trupul…insa ea cu tine amintirea vie….Ai grija de ea…caci sufletul meu se va hrani cu ea…
Atinge'mi trupul pentru ultima oara…si ineaca'ti lacrimile cristaline,caci tu copil innocent ai aruncat in urma tot ce era mai frumos…tot ceea ce a creat si a dat nastere sperantei mele…
Arunca si ce va urma intre noi..nimic nu va mai fi ca la inceput…totul se lasa scris pe o foaie de hartie…intr'un coltz uitat…
Te voi saruta pentru ultima oara…dar de ce buzele’mi tremura…? Pleaca….inchide ochii..indeparteaza’te….nu mai am putere sa’tzi mai ating sufletul…si totul se inchide sub privirea trista a unui suflet de copil…ce ascunde il el povestea unui suflet trist…stins din viata unui necunoscut…

Ai iubit si iubind ai ranit un suflet nevinovat…am ramas in urma'ti plangand soarta si blestemand toti sfinti…te’ai jucat k viata , te’ai strecurat in ea..si acum ai lasat’o pustie…am ramas singura in umbra intunecatelor vise ce mi se naspustesc acum in ochii plini de lacrimi cristaline ca un amarnic cosmar…ai fost un suflet de copil nevinovat pentru mine, o atingere firava a unei raze de soare ce mi’a alinat durerea din inima…insa acum..plec fiindca imi lipseste imaginea ta.Ai stins amintirea dintre noi si nu ma’I am cu ce ma hrani.Mi’a fost teama sa te las,insa sperantza ca te voi regasi imi arde sufletul,caci te voi cauta zi si noapte in tzinutul departat al eternitati,itzi voi cauta sufletul nevinovat,trupul ingerului de odinioara,glasul meu rasuna in valea urii insa ai uitat glasul meu/
Oare itzi vei aminti de tabloul sentimentelor noastre…? Traiesc din amagiri…si amintirea ta imi necajeste inima…visez la clipa in care vom fi din nou doi copii si vom privi luna cum zambeste deasupra capetelor noastre…de ce te’am alungat din viata mea..? de ce m’ai ranit?..caci eu am iubit si voi iubi mereu acel chip de inger ce mi se naruieste in fiecare dimineata in fiecare picatura de ploaie ce se prelinge infricosata din cerul ca lesia…despartirea noastra a fost ca un cutit infipt in imina pentru mine…si natura a plans atunci knd ai plecat…ai plecat si ai luat cu tine toata fericirea lumii si ai lasat in urma doar tristetzea care pana azi isi face veacu in linistea mortal care bantuie intregul rasuflu…nu ai privit inapoi…insa ai jurat iubire adevarata…dar inzadar asteapta sufletul meu acel nimic …caci mie scris sa te astept…sa’tzi plang iubirea care acum io portzi altei fiiinte blestemate…


by byanca:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu