duminică, 7 februarie 2010

Viata prin ochii mei..

Poate ca n’am trait in propriu meu corp sau in intreaga mea faptura insa poate am trait viata altora…Viata mea este o viata facuta din vietile altora :vietile voastre.
Fiecare dintre noi ar avea tendinta de a crede ca viata este doar un vis, insa a visa nu inseamana a trai. E doar un inceput la ceea ce toti numim viata.
Viata este o curgere, este un fluviu, este o miscare continua. Dar oamenii au impresia ca ei insisi reprezinta ceva static, o cheia a drumului pe care il au de parcurs. Numai obiectele sunt statice, numai moartea este incremenita si de neparcurs; viata este o continua schimbare in care odata intrat numai e cale de intoarcere. Cu cat exista mai multa schimbare, cu atat viata este mai abundenta, cu atat capata noi forme. Iar o viata abundenta aduce cu sine extraordinare schimbari, clipa de clipa, dar noi nu realizam acest lucru.
Mereu ne gandim cum voi trai si niciodata nu gandim in present.Pentru noi lumea e doar ceva inconjurator de care ne folosim pentru a ne cunoaste viata asa cum e ea pana la final, insa nimeni nu se gandeste ca ea defapt este chiar viata noastra.
Viata nu inseamna a trai, ci a stii pentru ce traiesti.Sa iti cunosti adevaratele valori si sa stii ceea ce esti cu adevarat. Trebuie sa stii cand se incheie o etapa din viata ta. Daca te incapatanezi sa ramai mai mult decat e necesar, pierzi bucuria de a trai si sensul vietii si astfel viata isi pierde din farmec..
by byuzz

Un comentariu:

  1. Mereu ne gandim cum voi trai si niciodata nu gandim in prezent..Oare chiar asa este?
    1. "Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine"
    2. "Sunt eu un demon alb sau tu un inger negru"
    Asemenea citatelor, conteaza modul cum privesti si deschiderea fiecaruia.. ;) Btw.. Good Job

    RăspundețiȘtergere