marți, 9 februarie 2010

Simplu : Eu

Ce pot spune Eu despre mine? Foarte multe şi mai că nimic. Ce fel de om sunt? Mediu, simplu - nici alb, nici negru. Nu sunt înger, dar nici drac, ci o mediocritate (acea de aur :-) ) între ei. Sunt un om simplu cu necesităţi vitale normale. Sunt din categoria persoanelor, care tind de a lăsa o urmă pe acest pământ.
Cred ca singurul lucru pe care l-am pastrat in tot acest timp au fost visele. Este singurul lucru la care am acces nelimitat, singurul lucru care, daca stau bine sa ma gindesc, viata nu a reusit sa mi-l ia. Nu sunt o visatoare, dar ca sa ajung acolo unde nu pot sa fiu, continuu sa visez, fara sa fiu naiva, asa cum am visat acum cativa ani ca voi face ceva cu viata mea. Nimic nu e imposibil.
Copilul din mine iese la suprafata din cand in cand si isi cere portia de distractie.

Imi place sa ma joc cu voi si sa va pun idei in cap,Imi place sa va fac sa credeti ca vreti ce vreau si eu
Si nu intamplator, ci pentru ca e-n avantaju meu.
Cred ca s-a pus indigoul pe societate,si de acolo au iesit mai multi …
si nici macar de-acalasi fel nu au iesit …unii sunt mai schimonositi, altii mai drepti …
unii mai mincinosi … si altii nici nu stiu ce sunt.… dar sunt la fel … acelasi fel.
Mi-am pus indigoul si eu pe mine …am vrut sa scot o rasa noua …
dar chiar si copiile mele infidele, tot imperfecte au iesit …
Si le-am ucis, le-am tras la fiecare cate un glont in cap …Am incercat sa ma omor apoi pe mine …
Dar glontul mi-a trecut fix printre creieri,De parca ar fi fost un Moise-al plumbului,
si-am renuntzat … si am ramas doar EU.



Yzzu`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu